بیانیه آذرتل در خصوص اتمام فعالیت
مشترکین محترم آذرتل،

بیانیه آذرتل در خصوص اتمام فعالیت

مشترکین محترم آذرتل، شرکت نگین ارتباطات آوا بعد از سه سال فعالیت به عنوان اپراتور مجازی تلفن همراه و همراهی با شما مشترکین عزیز، با بررسی نتایج سه سال فعالیت و مقایسه آن با اهداف تعیین شده در برنامه کسب‌و‌کار خود، تصمیم بر اتمام فعالیت با نام و نشان تجاری آذرتل و ادامه خدمت‌رسانی با همان کیفیت پیشین در قالب برند دیگر این اپراتور، یعنی آپتل گرفته است ...

بیانیه آذرتل در خصوص اتمام فعالیت

 

مشترکین محترم آذرتل،

شرکت نگین ارتباطات آوا بعد از سه سال فعالیت به عنوان اپراتور مجازی تلفن همراه و همراهی با شما مشترکین عزیز، با بررسی نتایج سه سال فعالیت و مقایسه آن با اهداف تعیین شده در برنامه کسب‌و‌کار خود، تصمیم بر اتمام فعالیت با نام و نشان تجاری آذرتل و ادامه خدمت‌رسانی با همان کیفیت پیشین در قالب برند دیگر این اپراتور، یعنی آپتل گرفته است. لذا بر خود لازم می‌دانیم ابتدا از شما به عنوان ذینفعان اصلی، بابت این همراهی صمیمانه تشکر کنیم و شما را در جریان چرایی این تصمیم و اقدامات آتی در خصوص نحوه استمرار خدمات قرار دهیم.

در ابتدای فعالیتمان تلاش کردیم تا خدمات طرفداری برای هواداران باشگاه فوتبال تراکتورسازی را به عنوان خدمتی نو به منظور ایجاد منابع درآمدی جدید برای باشگاه ارائه دهیم. اما تغییر در مالکیت و مدیریت آن باشگاه، که به طور طبیعی موجب تغییر برنامه‌­ها و رویکردها می­‌گردد، موجب اجرایی نشدن قرارداد فی­‌مابین به نحو توافق شده گشت. از طرفی افزایش غیرقابل پیش‌­بینی اما ادامه‌­دار هزینه‌­ها جهت خرید، ارتقاء، بروزرسانی و نگهداری زیرساخت‌ها و فعالیت‌­ها، ارائه خدمات به شما همراهان را با چالش‌های جدی روبرو ساخته است؛ روندی نامطلوب که متاسفانه اقتصاد کشور و بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا را تحت تأثیر خود قرار داده است. مجموع این شرایط موجب گردید تا رویکرد خود را تغییر و ارائه خدمات به مشترکین فعلی و جدید را ذیل نام و نشان تجاری آپتل ادامه دهیم.

به شما همراهان گرامی اطمینان خاطر می‌دهیم که بعد از این تغییر نیز قادر خواهید بود، خدمات اپراتوری را مانند قبل، با حفظ همان کیفیت پیشین دریافت کنید. در این خصوص به اطلاع شما مشترکین عزیز می‌رساند:

  • بسته‌ها و شارژهای فعال بر روی خطوط، بدون هیچگونه تغییری همچنان قابل استفاده خواهد بود.
  • تعرفه‌های مکالمه، پیامک و اینترنت بدون تغییر باقی خواهند ماند.
  • نام شبکه در تلفن همراه و پلتفرم‌ مدیریت حساب و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، به آپتل تغییر خواهد یافت.
  • شماره‌های قدیمی ‌ارتباط با پشتیبانی مشترکین آذرتل نیز، مانند گذشته به خدمت‌رسانی ادامه خواهند داد؛ علاوه بر آن می‌توانید با شماره‌گیری 100 از خطوط خود و 09991100000 از سایر خطوط، با زبان ترجیحی (فارسی و ترکی) به مرکز پشتیبانی آپتل متصل گردید.
  • کد دستوری #40* به همراه سایر روش‌های خرید شارژ و بسته پیشین، به فعالیت خود ادامه می‌دهد؛ علاوه بر آن کد دستوری جدید #99* نیز قابل استفاده خواهد بود.
  • پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شرکت، تحت نام و نشان تجاری آپتل به فعالیت خود ادامه خواهند داد و مشترکین می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت، اخبار اپراتور آپتل را دنبال کنند.
  • از این پس با مراجعه به وب‌سایت aptel.ir قادر خواهید بود درخواست‌های خود اعم از خرید شارژ و بسته، خرید سیم‌کارت جدید و سلب امتیاز را پیگیری کنید.

این تغییر به ما فرصت می‌دهد تا با تمرکز منابع انسانی، مالی، فنی و تجاری خود بتوانیم ضمن بهبود مستمر کیفیت، خدمات جدیدی را نیز به سبد محصولات‌مان بیفزاییم. امید است، توانسته باشیم همراهی این سال‌های شما عزیزان را ارج نهیم و در ادامه فعالیت خود با برند آپتل، به ارتقاء سطح خدمات دریافتی مشترکین، در سراسر کشور عزیزمان اهتمام ورزیم.

نگین ارتباطات آوا

مدیرعامل

 

جهت ورود به وب‌سایت آپتل اینجا کلیک کنید.